8 oktober

Godmorgon! Skönt med lördag idag, låg kvar i sängen typ 40 minuter efter jag hade vaknat! 
Nu har jag dock precis ätit lite frukost, så ska hoppa in i duschen nu, sen fixa mig lite och plocka undan lite på mitt rum! Sen får vi se vad jag gör av resten av dan! :) 


 Anonym
om Äntligen helg!:
Hur ofta gymmar du? Hur länge har du gymmat? Har det gett några resultat?

Jag kommer faktiskt inte ihåg hur länge jag har gymmat! men det är väl ca 1 år eller någonting, har dock inte tränat nu på någon månad. Men jag och sanne sa igår att vi ska komma igång igen med det nästa vecka! Kan verkligen behövas :)
Om det har gett något resultat? Haha nej jag tycker faktiskt inte det har gjort de på mig, kanske lite. Men ska försöka ändra på det nu!

Några bilder från igår på världens sötaste unge! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0