23 maj- uppdatering ;)

Hej på er! haha nu är det typ en hel vecka sen jag skrev här..  Så vad har jag gjort sen dess då? tjaaa.. jag har varit med Tim, Kompisar, tränat lite, tagit det lugnt, överlevt jordens undergång osvosv..  Och igår var jag även och fiskade för första gången! haha eller jag stod väl mest och kollade på, men jag provade lite iallafall ;)  Fick dock ingen fisk på kroken :(

Nu hade jag tänkt måla naglarna, köpte nytt nagellack häromdan så måste ju prova det ;)  Senare kommer johanna hit en liten stund, o så ska vi nog även till gymmet! 

Men vi hörs senare. Puss






Kommentarer
Postat av: natha

mycket fin bild med mycket fina stora huvud! ;) <3

2011-05-23 @ 13:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0