Stressigt osv. ;)

Hej! Har haft full upp de senaste dagarna. Så har inte haft tid att sitta vid en dator. Men det har antaligen inte ni heller haft?
Men vad har jag gjort sen dess då?  Hmm i torsdags.. Var i skolan bara en liten stund innan vi gick ut för sommarlov :D Efter det var det lådbilsrally. På kvällen åt vi kinamat här hemma, innan jag åkte till tim och sov där! Åkte hem rätt tidigt igår för att göra mig iordning innan jag först åkte in till stan för student för min kusin och direkt efter det vidare in till karlskrona och student för tim! En liten sammanfattning där ;)

Så var en stressig dag igår.. ;) Menmen, bra start på sommarlovet iallafall. Hade ju dock kunnat vara lite bättre väder!

Jag slänger in några bilder från lådbilsrallyt sålänge.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0