En tripp till öland!

Godkväll! ;) Idag har solen äääntligen hittat fram igen. Kanske det kan bli sommar på riktigt nu? :D Hope so!
Åkte till öland idag, hälsade på mamma och dom som varit där sen i fredags, haha! Och kollade även på när det var några stycken som körde gokart!

Men nu är äntligen mamma och pappa hemma igen och jag slipper sköta huset ;) Haha nejdå, jag har varit så duktig.!

Var även ute och gick med Natha en runda innan och pratade massa skit, men ska strax göra ett försök till att sova och imorgon åker jag en sväng till karlshamn med Linda! Puss


Bild i repris. Älskar dig syster! <3


Kommentarer
Postat av: syster

Jag älskar dej oxå! <3

2011-06-27 @ 06:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0