7 juni :)

Hej o hå, vilken dag det har varit! Hade friluftsdag i skolan idag ju. Gick 2 o en halv timme! jag trodde jag skulle dö vilken sekund som helst! Helt otroligt att jag lever :D haha. Sen var det iallafall hem och direkt hoppa in i duschen för att göra mig iordning och dra ner till brunnsparken och kolla på studentbalen! :)

K
lantig som jag är så glömde jag min kamera i mammas väska som inte var där jag var! Så tog inga bilder..

Men här är iallafall en kass bild som Sanne tog ;)  På min söta lilla kusin, och min älskling! :) Som också fyller år idag ;) <3

Kommentarer
Postat av: syster

jag trodde vi va inne i juni och inte maj.. ;)

2011-06-07 @ 23:03:28
Postat av: Syster 2

Moahahahahahahaha!!!!!

Vad ruuuuuuligt!!

2011-06-08 @ 01:35:37
Postat av: sara

Hahaha ups, hoppade visst bak lite i tiden ;)

2011-06-08 @ 13:00:37
URL: http://sarakroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0