Babbel..

Hej! förlåt för sjukt dålig uppdatering. Men har varit upptagen hela helgen!
Tänkte bara berätta lite kortfattat om de senaste dagarna. I fredags åkte jag hem till Johanna och victor, vi chillade lite innan vi gjorde oss iordning då det senare kom några och festade. Vid typ halv 12 stack vi ner till stan, Var där nån timme innan jag mötte upp tim o vi gick hem o sov ;)

I lördags var det även då fest. Men gick ner till tosia lite tidigare och jag träffade massa vänner! :) Gick hem till tyo vid 2tiden eller nått tror jag. Och igår gick jag och Tim runt lite på marknaden och senare åkte vi och badade! Woopwoop första gången jag badade utomhus igår ;)

Hmm ja det var lite om min helg ;) Hände meer, men det orkar ja inte skriva här! :D
Och idag har jag även varit på gymmet, det behövdes verkligen efter denna helgen, då jag baara ätit onyttigt! haha. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0