19 juli- min namnsdag ;)

Hejsan hoppsan! Började dagen idag med en runda på gymmet med Sanne och julia. Efter det var jag bara hemma och duschade o gjorde mig iordning innan jag åkte hem till Johanna. Utnyttjade vädret idag och var ute hela dan :D Vi gick först en runda innan vi satte oss ute på katrins och åt lite mat. Efter det kollade vi runt lite i affärerna. Satte oss sen på bryggan en stund innan vi gick till brunnsparken! :) Myysdag! <3

Och nu har jag precis lagt mig i sängen och ska snart försöka sova. Hoppas att vädret blir lika bra imorgon också så man kan ligga ute o sola.. (: Menmen, Godnatt!








Kommentarer
Postat av: carro

kommer upp nästa vecka, vi SKA ses då! <3

2011-07-20 @ 18:21:05
URL: http://lillharald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0