Godnatt

Hoppas ni haft en bra fredagskväll! :) Jag har typ bara tagit det lugnt, Hela familjen har varit här hemma och ätit tacos, eller aa alla utom Sandra förstås ;) hehe. Så aa, det har väl varit en helt okej kväll. Men nu ska jag dock snart försöka sova. För imorgon ska vi kanske åka till ikea en runda, (haha hallå vi som bestämmer oss i sista sekund) menmen :D

Hörs imorgon iaf, Gonatt.

Då e julen över, och julafton var lika mysit som alltid :)  massa julklappar, go mat och tomte ;)    Fick bla:  -en kamera  -parfym  -vågtång  -2 halsband  -armband  -ring  -bok  -pyamasbyxor  -bio med syster  -vantar  -prydnadssak    Sen tror jag nt det var mer, men blev iaf supernöjd! :D
Hihi bild på mig och syster från förra julafton <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0