Tusen gånger starkare

Hejhej, kom precis hem efter en myskväll hos natha ;) haha. De behövde lite hjälp med att äta upp popcorn och lite godis, så sjäääälvklart hjälpte jag gärna till! (:

Vi hyrde även en film, tusen gånger starkare. Faktiskt riktigt bra!

Ne nu ska jag krypa ner i sängen och värma mig, det var kallt somfan ute! hihi. Så lite musik får rädda min kväll nu. Puss

Hahahah förresten, innan..
Natha: alltså.. var ligger helsingborg?
Jag: Haha, skåne?
Natha: jaaaha, fan jag som trodde han var dansk!


Kommentarer
Postat av: natha

du har blivit sjukt smart på sista tiden! :o men bara så du vet skulle jag bara se om du var med lite! (y) <3

2011-02-22 @ 21:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0