21 februari

Hejsan hoppsan!
idag vaknade jag typ lite efter 9, men orkade inte gå upp fören vid 12 ungefär! haha det är så skönt att bara ligga kvar i sängen, jag var ju så trött men kunde inte somna om.

Har iaf gjort mig iordning lite nu, och jag har även ringt om ett sommarjobb!! ojoj duktig tjej. Dock skulle jag mejla dom några saker, men jag fattade inte vad mejladressen var! NEJ!  asså den var hur lång som helst och hon pratade otydligt, o jag ba "va, kan du ta om det där igen?" haha typ 3 ggr.. typiskt mig! Får väl försöka hitta det på nån hemsida eller skicka ett brev till dom.

Aja, nu ska jag kolla lite bloggar o så. Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför döljer du dina tänder?

2011-02-21 @ 15:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0