I'm alive!

Yeees ni behöver inte vara oroliga.. jag leeever!
Har haft två härliga veckor på öland och har helt enkelt skitit i att blogga för att njuta så mkt som möjligt av tiden där! ;)

Första veckan hade vi inte så jättebra väder, men det var perfekt för massa utflykter! :) Så har varit på några olika ställen, bland annat en dag så åkte jag, sanne och julia över till kalmar för lite shopping!

Men denna veckan har det varit riktigt sommarväder, så vi har legat och stekt hela dagarna och även badat! Det var perfekt, vi hade husvagnarna precis vid stranden så vi kunde ligga där istället för att trängas på playan! ;)

Men aja, har iallafall precis lagt mig i sängen nu! Sooom jag saknat den! så ska bara ligga här och mysa nu :D Godnatt. Puss


Ölandsbron, woho..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0