8 augusti!

Hejsan hoppsan! Nu är helgen över och det är ny vecka! ;)
Har inte hunnit/orkat blogga i helgen, så tänkte ba berätta lite kortfattat.. I lördags efter jag gjort mig iordning och packat upp det sista så gick jag hem till Micke, där även tiim var! :D Saknat honom! <3

Sen gick jag hem o gjorde mig iordning lite snabbt, innan de kom o hämtade mig igen och vi åkte vidare för partaj! :) Trevlig kväll! så igår låg jag bara hemma och vilade typ hela dagen.

Och nu har jag iallafall precis duschat, och om en stund ska jag träffa nathalie! Försöker tvinga hit henne för jag inte orkar gå till henne ;) haha så vi får se!  Ska även lägga upp några bilder från öland strac också! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0