7 september..

Hej på er!  först vill jag bara säga att jag vet att min blogg har verkligen blivit jäääättetråkig! xD  men jag går faktiskt i skolan på dagarna, sen försöker jag ha ett liv efter skolan också.. right!? :)

Så då var det färdigt, dax för min dag! slutade skolan lite innan halv 3 elr nått, hade idrott sista lektionen. Sprang elljusspåret.. 2 varv!!! :o  okej jag sprang dock inte så mkt men whatever ;)
Sen gick jag och nathalie ner på stan en runda.  Sen hann jag inte ens vara hemma i 5 min innan tim frågade om jag skulle med hem till honom.. så jag åkte dit!


Underbara natta :)<3

Kommentarer
Postat av: carro

min vackra sara du har inget liv :)

men darför jag älskar dig :D <3

2010-09-08 @ 08:26:58
URL: http://carroknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0