21 september

Hej på er, har ni haft en bra dag i skolan? :)
min har väl varit sådär, den var jättedryg idag, hehe.  Hade först engelska på morgonen, matte, engelska igen då vi hade prov! sen idrott.  Har också blivit jätteförkyld idag :(  det gillas verkligen inte!

Haha jag måste bara berätta om vad som hände på bussen innan.. Det kom en gubbe och satte sig o började prata med mig, natta & sarah. Så helt plötsligt frågar han mig ba:
-Du kmr inte härifrån va?
- jooo?
- Kmr du verkligen från sverige?
- Haha ja?
- Okej, jag trodde inte det eftersom du är mörk..

Haha liksom hallå?  undra om han aldrig hört talas om att man kan färga håret!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! det gjorde min dag!

kanske jag som smittat dig? (a) <3

2010-09-21 @ 22:31:26
Postat av: JOSEFIN<3

GMN DU E SÅ FIIN <3

2010-09-24 @ 10:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0