friday night. ;)

Min kväll har jag spenderat i karlshamn på bilträff! var dock inte så länge vi var där, det var kallt så vi åkte och käkade på donken ist :D

Inatt sover min älskade syster och emil här så jag slipper sova själv ;)  men de har redan gått och lagt sig, så nu sitter jag här nere på mitt rum ist!  ska nog faktiskt snart försöka sova,  ingen som är social ändå. typ alla är på fest, som jag egentligen också skulle vart på men skippade det.

menmen, Godnatt! puss


Lagon suddig bild ;)  precis innan vi skulle åka. Hade vinterjackan på mig, men det var kallt ändå.. kommer inte överleva vintern ;o
btw, lägg märke till mina söööta strumpor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0