frågor ;)

Om dig
Namn: Sara Kroon
Ålder: 15
Smeknamn: jadu.. sara är väl fint? haha
Syskon: 2 systar och 1 bror :)
Sysselsättning: facebook? ;)
Bra egenskaper: ja.. många, haha
Dåliga egenskaper: jag blir typ aldrig nöjd
Linje/klass: Bf10
Hårfärg: bruuun
Ögonfärg: blååa
Skostorlek: 39
Längd: 177 centimeterrrr.


Klädsel
Vad har du på dig idag

Senaste:


Komplimangen: vet inte
Glädje: igår
Dröm: man drömmer väl varje natt?
Boken du läste: twilight
Personen du träffade: mamma
Personen du pratade i telefon med: mamma ;p
Personen du fick sms av: jonathan
Gången du åt en 7-eleven korv: har jag nog aldrig ätit? hah
Gången du var utomhus: igår (och jag har blivit förkyld nu..)
Gången du sov: inatt?!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: oj, om det är med alla syskonen o de är det några år sedan.
Saken du köpte: gyrostallrik haha
: Leggings och mjukiströja
Vad använder du just nu för skor: boots typ
Favoritfärg på kläder: svaaart
Senaste person som
Sov i din säng: jag
Du pratade med: mammi
Du delade en drink med: vet ej :)
Du gick på bio med: alla Bf
Du gick på stan med: natta tror jag
Skällde på dig: vet inte,mamma kanske :( hah
Du kysste: Tiiiim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0