Min heeelg

Hallihallå, har ni haft en bra helg? :)  Haha det blir ofta väldigt dålig uppdatering här på helgerna har jag märkt :p  men jag har inte haft tid att sitta vid datorn, så jag kan berätta lite kort om vad jag gjort..

Fredags- Gjorde inte alls mkt när jag kom hem. Men senare kom tim och hämtade mig så åkte vi till karin och nicke. Pratade lite och kollade på tv, så kom hem typ vid halv 1 ungefär.

Lördags- Då gick jag upp tidigt för att stå på loppis, som jag gjorde förra helgen också. Men nu blir det inte mer med det :D Efter det åkte vi direkt på kalas, för min kusin som fyller år. Hann inte vara hemma länge sen, innan tim kom och hämtade mig sen vatt det feeest :)

Söndag- Vaknade typ vid halv 1 idag hemma hos tim :)  Men hann dock inte vara där så länge, för vid 3 kom mormor och dom hit och åt o lite så :) Treevligt. Och nu tv hela kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0