update!

HallåHallå, tänkte uppdatera er lite om vad som händer i mitt liv just nu ;) haha.  Vi har ju varit lediga sen i onsdas.. elr säger man sen igår?  haha aaja skitsamma xD   Igår var jag iaf bara hemma och tog det lugnt, tror jag? :o  jag kmr f*n inte ihåg vad jag gjorde igår.. haha illa.
Och idag var jag i stan med lilla mamsen en snabbrunda.  Men snäll som min mamma är fick jag ändå ett par till skor, och en kofta :)  vi köpte även hårfärg, så nu har jag slingat mitt hår blont igen :)  O imon ska jag upp tidigt, redan vid halv 7 ska jag iväg till strippen :)  Jag lägger antagligen upp bilder om det när min dator funkar igen :)
Så vi hörs när vi hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0