2 maj

Heeej, förlåt för väldig dålig uppdatering igen.. haha. Men ska jag vara ärlig så sitter jag faktiskt inte lika mkt vid datorn nu för tiden som jag gjorde förut ;)  och nu framför allt har jag haft mkt för mig ;)  det har ju vatt valborg och så!  Var er valborg bra förresten? :) Jag hade det iaf kul hos sanne o dom med massa folk.

Och igår var jag även på kalas, efter det gick jag o mötte upp tim o micke så gick vi hem till mig. Efter en stund kom julia också hit en stund :)   Så då gick vi o käkade lite mat.    O så sov tim här ännu en natt :)

Men iaf, nu har han precis åkt hem :(  så jag ska gå o duscha nu, och sen börja göra mig iordning lite.





Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0