visste ni att? ..

1. Jag är beroende utav min mobil
Haha det kanske många redan visste
men jag hade nog haft väldigt svårt att klara mig utan den
Så fort jag aldrig har den i handen elr i fickan blir jag typ.. rädd :o

2. Jag har hoppat över en klass
Jag låg typ före i allting när jag gick i lågstadiet
så jag fick hoppa över 3an :)
jag tyckte det var typ jättekul i skolan, men tyvärr kan jag inte säga dsm nu!

3. Jag är en "lida i ensamheten människa"
aa det citatet kmr egentligen från twilight, men det stämmer in på mig också.
Jag har aldrig varit nån människa som pratar om mina problem och bekymmer
utan jag håller alltid det för mig själv, det kanske inte alltid är så bra men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0