viiirusss!

Japp somsagt, jag är fortfarande sjuk typ! :(
Var på läkarstationen idag där de kollade min hals, men det var ingen halsfluss.
Det är typ nått virus.. haha.

Haha assu jag tkr det är sjukt äckligt när de ska kolla en i halsen sådär, bara sticker ner typ en träpinne i munnen på en xD
ba för de skulle kolla om jag hade nån sån här kuckelimucka grej.. hahaha jag kmr inte riktigt ihåg vad det hette men whatever.

Ääsch skitsamma, jag vet att ni inte bryr er om allt detta tråkiga jag skriver :D
men jag måste ju lix fördriva tiden lite, så jag funderar på att gå o plugga lite spanska snart, ifall ifall jag ska te skolan imon, antagligen inte.. men skitsamma :)

Vi hörs när vi hörs!  pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0