ruuubriiik!

Ooj, redan söndag igen ;o
veckorna går faktiskt snabbt,  iaf helgerna! haha.

Och nästa vecka kmr faktiskt bli rätt jobbig i skolan om jag ska va ärlig.
Detta ligger på "provlistan" för mig denna veckan.. :P
Måndag: biologiprov
tisdag: so-redovisning
onsdag: nationella i engelska & utvecklingssamtal
torsdag: hemkunskapsprov & matteprov


Igår var jag ju somsagt på fest,  det blev lite ändrade planer typ en timme innan vi skulle åka. Så det blev typ en stor kaos först xD  men vi fixade det sen (Y)
Var typ i skogen hos lucas :)

Tog typ inte några bilder,  men jag kan lägga upp några av dom :)


Jag & malin innan vi åkte :)


Markus


Fredde, Micke & lucas


Hanna, erica & markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0