måååndag.

Ny vecka, och även sista innan lovet! =D   så sjuukt skönt.  och än sålänge har vi iaf inte fått reda på att vi har någon läxa heller (y)

Skolan idag var tråkig som vanlig, hade även nationella i spanskan. En läsförståelse, och på onsdag ska vi ha en hörförståelse också tror jag det var?

Efter vi hade slutat innan gick jag hem till johanna, var ett tag sen jag träffade henne.  så det blev att prata en massa skit, o så var vi ute o gick en runda också :)
Och nu har jag precis käkat en macka o så, och ska snart gå o lägga mig i sängen o försöka sova.


vi hörs när vi hörs, pussss

Kommentarer
Postat av: carro

Jag tycker du kan slänga in en bild på ditt hår faktiskt! :D Puss <3

2010-03-30 @ 10:21:04
URL: http://carroknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0