13 mars!

hej allihopa! ;)   sry för dålig uppdatering..  igen xD haha.

Igår var jag först i skolan, sen åkte jag in till stan med malin, köpte ingenting.
Men iaf, sen kom mamma och hämtade oss, så körde hon hem mig till tim.
Var där i nån timme, innan vi åkte och hämtade micke o sen åkte vi vidare till björn! ;)

Och än så länge idag har det inte hänt så mkt, jag har precis klippt mig! :D
ser fortfarande inte riktigt hur det ser ut eftersom att jag inte har plattat mitt hår än, haha!

Ikv blir det mest att ta det lugnt med lilla mamsen, kolla på melodifestivalen och så!

men whatever, nu ska jag platta håret och kanske sminka mig om jag orkar ;) haha.
Bild får ni kanske se sen,       pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0