hiss & diss

Hissar

1. Sommarlov
självklart måste vi hissa sommarlov :D
det är så j*vla underbart, och speciellt nu när värmen kommit också :)
Tänk er allting man kan kan göra på lovet så man annars inte hinner, och alla sena sommarkvällar, love it!

2. Äkta vänner
ja denna passar även bra ihop med sommarlovet, lix ett sommarlov utan vänner? hur kul skulle det vara då på en skala 1-10? ;)  jag är glad att jag har de vännerna jag har, en stor hiss till er! :D


Dissar


1. Inga jordgubbar :o
haha ja det kanske låter som en konstig diss ;)  men eftersom det varit så kallt hela året så har det ju typ inte varit någon bra jordgubbsskörd i år, elr vad det nu heter? xD
Jag har faktiskt inte ätit en ända jordgubbe än detta året :(  annars brukar man ju ha ätit några liter redan ;)

2. Långklänning
jag vet att det är mode i sommar, men jag tkr inte att det är snyggt.
Haha visst, nån kan väl passa i det, men aldrig att jag själv skulle ta på mig en sån klänning.
Vad tycker ni, är långklänning en hiss elr diss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0