:( :)

Ååh jag blev så sur innan, jag skulle ju ut och lägga mig i solen efter jag hade käkat frukost. Men självklart så när jag precis ska börja äta, så bara börjar regnet ösa ner!  så detr blev ingen solning för mig, så jag tänkte börja städa mitt rum. Men jag hann bara precis börja innan pappa tyckte vi kunde åka till karlshamn. Så gjorde det ist :)
Hittade dock ingen fin bikini där heller.. :o  visserligen var vi bara inne på hm, men ändå!

På hemvägen stannade vi på donken och köpte cheesbörjare!  snacka om att jag känner mig tjockis, åt det igår också + även på max! :o


Fick iaf en tröja av mamma :) <3


Haha ja tröjan var på rea (y)


baksidan, är lite spets på ryggen och på armarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0