bildbomb

Ja nu kommer en liten bildbomd från i fredags, för mitt internet var lite dumt igår. Så jag kom inte ut här.
Men det var iaf sjukt kul då i fredags asso, det var förfest hos malin. Grymt kul, och typ vid halv 10 åkte vi in till hallarna där man träffade massa folk :) och  ja vi var duktiga, vi tryckte in oss 10 stycken i bilen :D 

Och igår hade vi kalas här för mamma, och sen lite senare åkte jag hem till tim och sov där inatt :)


Lisa, erika & john


jag & josse


jag & lisa :)


lisa


haha sen fick jag o lisa nått ryck och började grilla chips (y)


john & sanna (:


simone och natta


malin, natta & simone


jaaa jag får väl avsluta detta inlägget med denna bilden! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0