20 juni

Hallå, söndag idag. Och jag har ingenting att göra, så det får väl bli en lugn hemmadag för mig elr nått, rätt skönt det också ibland :)

Igår skrev jag ju inte här, men kan berätta lite ändå om vad jag gjorde ;)
Mamma väckte mig rätt tidigt, så åkte vi in till stan lite snabbt, köpte paket till nathalie.  Sen hemma åt vi lite jordgubbar och glass, mums!  efter det började jag göra mig iordning, så åkte jag till sanna och emil, dit även julia kom efter en stund, så åt vi tacos!
O ungefär vid 7 körde sanne hem mig till natta, eftersom hon hade typ "födelsedagsfest" :)  Det blev en lugn, men väldigt kul kväll :D

Aja, hörs sen nån gång, pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0