17 juni

Hej alla solstrålar!  som ni märker har det varit lite dött här på bloggen, men lix vem orkar sitta inne vid datorn när det är underbart väder ute och man är med sin bästavän? jag orkar det inte iaf! :)

Har ju somsagt varit med linda sen i tisdags, hon sov här igårnatt :) orkar inte berätta allt vi gjort och inte heller har jag tagit några bilder! haha. Men iigår var det ju lite bättre väder än i tisdag så vi låg ute o solade en stund, sen började vi med vattenkrig! haha. och aa.

menmen, jag har inte tid att sitta här och skriva, jag ska ut och möta josse nu så ska vi hitta på något en stund innan jag åker till tim :) vi hörs när vi hörs, puss.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Awww, älskar dej mest av allt och vi måste verkligen vara många fler dagar det hä lovet och då ska ja verkligen inte vara sådär tråkig :P. PS: många hjäran till dej , min lilla pluttis <333

2010-06-18 @ 18:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0