låååångt inlägg. ;)

hej gullungar. Sorry för jag inte har uppdaterat någonting i helgen. Men jag har inte haft tid, elr mja inte ens suttit vid datorn.

Men kan börja berätta om i fredags.. :
Då stack jag ju till linda en stund innan tosia. Hon fixade sig lite o så. Sen stack vi ner till stan och mötte upp älskling och Frida. Hmm mja, träffade massa trevligt folk o så.. :)  men jag o tim var hemma typ lite efter 12 tror jag det var.





Jag och älskling "drog i snöre" och fick upp den här söta ankan ;)

Löördag!
Tims någonting.. kusin tror jag det var fyllde år :p  så vi åkte ut till saxemara på kalas!
sen efter det åkte vi direkt in till tosia o gick där i värmen till micke slutade typ vid 8, mötte även upp linda då också så gick vi o käkade mat.  Sen träffade man ju även på lite folk o så..  Jag o tim var inte hemma fören 4 ;o  och vi hade faktiskt gått hem ;)



hahaha bilden! xD  men jag satt på golvet (a)

Sööndag! ;)
Aa och idag har ja o tim typ sovit halva dan känns det som xD  vi gick inte upp fören vid 3, sen ba en liten stund efter åkte vi hem till tim, så har tillbringat dagen/kvällen där! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0