svar på kommentar! :)

nathalie om 10 hemligheter om mig!? ;):
fattar du att jag saknar dig hur mycket som helst? vad fan händer vi har umgåts sen vi gick i lekis/ettan sen nu bara gör vi inte det långre....:( i miss you darling! <3 :
Natta, ja jag vet verkligen inte vad som händer med oss :(  vi verkar glida ifrån varandra..! alla minnen som vi har tsm. Det är liksom sånt man aldrig glömmer. Glömmer aldrig, vi var varje dag. Och då menar jag verkligen varje dag ;)  nästan iaf :)  det spelade ingen roll om vi bara kunde vara i 1-2 timmar, vi gick ändå hem till varandra! Jag är verkligen glad att vi fick gå i samma klass i 7-9an också, och nu ska vi även göra det på gymnasiet :)  Det är nog verkligen menat att det ska vara du och jag!? :)  men asso, innan vi slutade nu så lovade vi varandra att vi skulle vara hur mkt som helst på lovet, men vi har inte varit någon gång? Vi får verkligen ta tag i detta. Jag älskar dig gumman <3




Kommentarer
Postat av: nathalie

aw! det måste vi verkligen! älskar dig massvis! (L)

2010-07-19 @ 16:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0