7 juli- sista dagen

.. hmm mja, sista dagen.. det lät lite läskigt! :(  men jag menade att det är sista dagen för oss här på Gotland. För imorgon så rullar vi hemåt mot kallinge!  drygt att sitta på den färjan 3 timmar igen..  aja jag överlever nog! :)

Så idag har vi inte gjort någonting, vi har legat på stranden typ hela dagen o solat och badat, underbart!  Och det märker man verkligen på mig, hela jag är röd som en tomat och det svider! ajaj, inte okej sara ;)


Oh yeah, stekarN i solglasögon! haha.
jag kom just på att jag inte har visat någonting jag har köpt här på gotland :P  kanske visar när jag kmr hem.
men jag har iaf inhandlat mig solglasen jag har på bilden, och ett par till.  Sen även linnet på bilden, och en annan tuptopp. o en jacka.  men som sagt, jag kanske visar det när jag kmr hem ;)


mja en liten power nap i solen är ju aldrig fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0