3 things about me ;)



1. Jag hatar mörker!
usch ja, det är hemskt att gå själv ute i mörkret :o
jag går och kollar runt omkring mig hela tiden, sen börjar jag bara tänka på massa konstiga saker! haha.
Det är iaf bättre att gå meed någon :)

2. Jag vill åka till min syster
Hon håller jätteofta på att tjata om att jag ska komma till henne ;)
och klart att jag vill det, hon bor ju i usa så (y)  men problemet är bara att jag inte vill åka själv :)  men om någon hade följt med mig, hade jag nog åkt direkt ;)

3. Jag ska gå barn och fritid
Mja för er som inte visste det, så ska jag alltså gå bf på knut hahn när skolan börjar nu igen om typ.. inte alls länge till :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0