1år & 4månader..

Jag kan inte förstå att det har gått så lång, denna tiden utan dig vid min sida.
En känsla utav att något saknas, en pusselbit som försvunnit.
Det är en känsla som är näst intill omöjlig att kunna beskriva, en sån stark känsla som krävs något större än ord för att kunna förklara. En känsla som man inte ens kan föreställa sig för ens man själv upplevt det.

Inte kunde man tro att det var just du som skulle så hastigt slitas ifrån oss,  du var för ung..

Du var så mkt för mig,  du fanns alltid där. Det var dig jag kunde prata om allting med!  Än idag kan jag fortfarande höra ditt skratt eka i mitt huvud..  
Jag glömmer aldrig minnerna vi hade tillsammans, det var något speciellt..

Vi ses i nangijala <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

R.i.p

Jag förstår hur du mår. <3

Det är så jobbigt att sakna någon som gått bort.

Du har mycket svårt att släppa honom har jag märkt.

Du skriver ofta om honom, sådana fina ord. :)

2010-07-30 @ 16:15:25
Postat av: nathalie

finns hjärtat! <3

2010-07-30 @ 22:38:26
Postat av: carro

du är stark <3

2010-07-30 @ 23:07:48
URL: http://carroknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0