10 hemligheter om mig!? ;)



1. jag har alltid varit blyg..
2. ..men det är jag inte längre (förutom när det är många människor i min omgivning :P)
3. när jag gick i 7an var jag rädd för min baby (tim)
4. jag älskar att handla nya kläder
5. för något år sedan var det jättemånga som trodde jag och linda var tvillingar
6. jag brukar typ intala mig själv att jag är "gottesugen" fast jag egentligen inte är det..
7. när jag är arg har jag väldigt lätt för att börja gråta
8. om jag är ledsen elr något liknande håller jag det för mig själv
9. jag saknar brudarna som gick i vår klass 7-9!
10. mina vänner är de bästa!

Kommentarer
Postat av: nathalie

fattar du att jag saknar dig hur mycket som helst? vad fan händer vi har umgåts sen vi gick i lekis/ettan sen nu bara gör vi inte det långre....:( i miss you darling! <3

2010-07-18 @ 18:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0