hej måndag..

Hej allhopa!  drygt med måndagar, då har man lix hela veckan framför sig. :o
Dagen började iaf med att vi lyssnade på Benny gründeld, som suttit i koncentrationsläger o sånt där skit.
Helt sjukt vad han har varit med om :o

vi även haft fysikprov, det gick nog rätt bra hoppas jag.

Och nu har precis stefan o anders varit här o lämnat en soffa te mig! :)  så nu har jag nt kvar min lilla älskade fotölj :( haha.
Men jag överlever nog, för nu har jag iaf en soffa ;)   nt för den passar så bra in nu, men sen när vi har möblerat om så (y) haha.

Men whatever, nu ska jag in te maxi med mamma,
Pusssss


Kommentarer
Postat av: Linda

Sara, jag älskar dej mest av allt bara så du vet <3

2010-01-26 @ 18:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0