helgen..

Fullt ös heela helgen ;)

Fredag:
Åkte in te stan efter skolan med linda, sen åkte vi hem te mig igen o gjorde oss iordning.  Sen åkte vi in te karlskrona och skulle kolla på brolle :D   var typ 30 min bilkö ._.  men musikalen var sjuukt bra!



Lördag:
Vaknade upp med linda,  vi åkte hem te henne en stund, och sen tbx te mig o gjorde oss iordning ;) haha.  Sen gick vi och åt pizza, efter det mötte vi upp tim o micke så gick vi hem te mig o typ kollade på massa filmer o sånt :)  de gick hem typ vid halv 4,  så då somnade jag o linda typ buums! xD

Söndag:
Nu har linda åkt hem,  så nu blir det typ slapp hela dan!



Kommentarer
Postat av: Linda

Oj vilken fin bild på mej där då va ;O xD

2010-02-27 @ 13:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0