julklappar :)

Hej på er! :)
Har ni haft en bra jul och allt sånt där?  Det har jag haft iallafall.

Har varken haft tid eller ork till att skriva här ;)  men nu kan jag böra igen! tänkte visa vad jag har fått för julklappar :D


Äntligen ny mobil :) kunde inte ta kort på den eftersom det är den jag fotade med ;) haha


Plattång, fat/tallrikar typ, ett spel, eclipse, sunebok.


Tjocka mysestrumpor, t-shirt, trosor


2 necessärer hehe, liten spegel, nagellack, tvål, deodorant


Parfym

2 ringar (:

Ett halsband av älsklingen (:
+ en ring till, men den ska jag byta för den var för liten  ;)

Ja måste säga att det har varit en väldig bra jul och jag är väldigt nöjd! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0