År 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja en hel del, var på gotland, skaffade nya vänner, började gymnasiet osv.

Har du några nyårslöften?
Ja det har jag, ska dra ner lite på all skitmat och chips & godis o så, heh.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte någon vän direkt så, men min syster blev :)

Vilka länder besökte du?
Inget mer än sverige. 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
10 februari, 4 maj

Vad var din största framgång 2010?
Hehe jag vet inte. ;p

Största misstaget? 
Ångrar inget speciellt så, mer än några småsaker.

Bästa köpet?
Skulle nog vara mina nya saker till rummet och min mobil, men det har jag inte betalat själv ;) annars får det väl bli mina kläder.

Vad spenderade du mest pengar på?
Shopping

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massa saker, pojkvännen, vänner, familjen osv. (:

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Oj, svårt att säga.. 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har väl nog varit gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Hm, jag vet faktiskt inte. heh

Favoritprogram på TV
Kungarna av tylösand! haha

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var med några vänner.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
Oj, jag vet faktiskt inte. ;p

Den bästa nya personen du träffade?
Tim <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0