aww.. ;)

Ja nu är ju som sagt snart sommarlovet slut.. och imorgon drar skolan igång igen fast nu på en helt annan plats, nya människor, andra ämnen, aa you get it!
Så här kommer en liten sammanfatting med några bilder ifrån min sommar, dock inte så många och inte i någon särskild ordning menmen ;)



Jag och lisa!
Började sommaren med en härlig kväll hos malin och sedan vidare till hallarna



Var 2 underbara veckor på gotland :)


När jag kom hem från gotland var det tosia som gällde!  vann denna lilla söta ankan där som förövrigt bor i min säng nu ;)


Var en helg på öland med min bästa vän! <3










Ja här var några bilder från min sommar (y)  självklart var det ju inte allt! ;)
det här lovet har iallafall varit toppen, och hoppas att sommaren 11 blir ännu bättre! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0