blont vs brunt?

Åh jag ångrar faktiskt att jag slingade mitt hår blont en gång till för typ två veckor sedan. För jag har redan ångrat mig och vill färga tbx mitt hår till brunt igen. Jag har ju haft mitt hår blont hela sommaren, elr det har varit massa slingor så lite brunt i har det varit men inte mkt.. och brunt hår har jag haft i många år.

Funderar starkt på att färga det snart igen, men jag vet ju inte om det typ blir missfärgat elr färgen kanske inte fäster?  Någon som vet? :)

Vad tycker ni själva jag ska ha?  Blont eller brunt? :)

Kommentarer
Postat av: Lindan

Det är fint båda delarna :)

Jag tror inte att det skulle bli missfärgat. Det blir det ju bara om man ska bleka från mörkt hår typ och jag tror det fäster, fast du kanske borde vänta ett par dar till :P

Och by the way, det skulle nog bli fint om du gjorde de brunt nu, för då skulle du nog även få lite ljusare slingor iallafll, fast inte så jättestor skillnad :)

(Haha och här sitter jag o låter som värsta hårgurun/experten :P) Ps: Love you, bästa vän <33

2010-08-15 @ 22:51:37
Postat av: carro

blont! :) <3

2010-08-15 @ 23:33:50
URL: http://carroknas.blogg.se/
Postat av: Sandra

blont på sommarn o brunt på vintern!!!

2010-08-16 @ 01:48:46
Postat av: jaaane!

jag tycker du är skitsöt i blondt sara, ;D

2010-08-18 @ 20:04:29
URL: http://janelilliehorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0