afrika? ;)

Godmorgon godmorgon! usch jag vaknade av en hemsk dröm innan. Jag och linda skulle åka utomlands på semester, men helt plötsligt när vi hoppade av flyget visste vi inte vart vi var :o  det visade sig att vi hade kommit till AFRIKA!  Så vi gick till nån kiosk där jag skulle låna en telefon, jag försökte prata engelska med snubben som jobbade där (och som en del vet så suger min engelska ;) )  när jag väl gick telefonen ringde jag hem till pappa och tvingade honom att hämta oss (a)  tyvärr vet jag inte om han gjorde det.. För jag vaknade av att jag låg o lipade! hahahaha helt sjukt :D

Men usch, nu kurrar verkligen min mage. Så jag ska upp o äta lite frukost nu!  sen ska jag försöka ta tummen ur röven och städa lite på mitt rum! det behövs verkligen.. hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0