26 augusti

Hej allihop!  Hur är det med er idag? :)
Blev ingen uppdatering igår som ni märkte, för jag gick till johanna direkt efter skolan! gick på stan en liten sväng, åt lite och så. Efter det åkte vi in till karlskrona, för hon och victor skulle köpa sig en tv! :)  så sen när den väl var inkopplad placerade vi oss framför den på golvet och kollade på fångarna på fortet och åt lite godis! mysigt. :)

Fick iaf sova en halvtimme längre idag eftersom jag inte sov här hemma :)  men jag trodde ändå typ nästan jag skulle dö i skolan ;) haha det var så drygt!  sista lektionen var datakunskap på typ 2 och en halv timme, och min inloggning funkar inte på datorerna så jag fick bara sitta där, yeah kul!  haha aja, tror inte det är någon som läser det här ändå :D

så.. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0