sorry!

Ledsen för sjuukt dålig uppdatering denna veckan!  men jag har knappt suttit vid datorn, och har därför heller inte orkat skriva här heller :)   så tänkte göra det nu ist ^^

Tisdag:
Det var en rätt jobbig dag i skolan, ett år sedan hampus dog..
Men jag klarade mig igenom den dagen, och efter skolan åkte jag o mamma till graven o la dit några blommor och tände ett ljus :)
Efter det åkte jag till tim och var där typ hela kvällen, skönt att komma dit o tänka på lite annat :) <3

r.i.p :( <3


Onsdag:
Var i skolan som vanligt, hände inte något speciellt där. Elr vi hade nationella i spanskan, en hörförståelse.
Sen efter skolan åkte jag in till stan och mötte upp johanna :) Gick runt där en liten stund, senn åkte vi hem till henne. Gick även en runda innan vi satte oss framför tvn och tjockade oss på godis ;)

Torsdag:
Sista dagen i skolan innan lovet :D
Sjukt skönt, och den dagen gick faktiskt hyffsat snabbt även fast vi slutade vid 4 :P   Sen efter vi slutat gick jag hem till johanna där även carro var :D  Längesedan jag träffade henne :(   Men det blev iaf en massa skitprat och trams ;)   sånt vi gillar (y)
Och typ vid 8 åkte jag hem, så kom tim hit lite senare :)

Fredag:
Ja idag vaknade jag ju upp bredvid älsklingen :)   vi fick gå upp rätt tidigt, för sanne, emil, alex och lelle skulle komma hit och äta "påskfrukost" ;) hihi.  Sen efter det städade jag faktiskt mitt rum, kände verkligen att det behövdes, och sen åkte vi hem till tim ist :) Där jag även hjälpte honom att städa hans rum ;)  jag var t.om så duktig att jag rensade hans garderob! haha.

Så detta har varit min vecka än sålänge :D
Tyvärr kan jag inte lägga in bilder på datorn från mobilen :(  jag vet inte vfr det inte funkar, för där har jag några bilder sen igår, men aaja skitsamma. Nu känner jag att ingen vill läsa detta låååånga inlägget :o  haha.

Så ni får ha det så bra, och btw imon ska jag till elmia :) så skriver antagligen inte här då.

Sooo glad påååsk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0