hiss & diss

Hissar


1. Loov
Ja lix seriöst, vem gillar inte lov? ;)
Man slipper skolan, får sova länge på morgonen, slipper läxor.
Man har tid och göra sånt man oftast inte hinner annars, och såklart hinner vara mer med vännerna!

2. våren
Jag älskar våren!  Då känner man riktigt att sommaren är på väg.
Det är mycket ljusare ute, och varmare framför allt.
Och så slipper man gå runt med stora vinterjackor (y)


Dissar


1. Pengabrist
Haha elr aa, lix jag är inte bra på att spara mina pengar.
Jag får ca 800 kr i månaden, och för dom köper jag oftast bara kläder och lite andra småsaker.
Sen brukar jag fråga mig själv vad jag har köpt för mina pengar, eftersom jag knappt själv vet ibland vad jag har köpt! haha.

2. Falska människor
Ja där behöver inte sägas så mkt?  Man tror att man känner personer, och sen är dom tydligen inte som de visade sig från början att de var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0