Helgen..

Hej, jaa jag lever! ;)

Uppdatering om helgen:

Lördag
Jag vaknade upp med älsklingen, haha låg kvar i sängen till typ halv 2 innan vi gick upp och åt frukost o började göra oss iordning o sånt :) Sen vid 5 kom victor & johanna o hämtade oss så åkte vi till sanne och emil!
Där även alle, lelle och julia var.   Vi grillade och lite så, Sen spelade vi wii typ halva kvällen/natten ;)
Tog tyvärr inte min kamera med mig, men sanne kanske skickar några bilder sen.

Söndag
Vaknade upp bredvid tim idag också :)
Tyvärr har han redan åkt hem nu,  så jag ska inte göra så mkt idag.  Och tyvärr glömde jag mina so böcker i skolan i fredags så jag kan inte plugga det heller.. haha.   Men iaf, det har varit en bra helg. Och snart äre valborg också! :D  läängtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0