29 april

Ååh äntligen torsdag, vilket betyder att imorgon är det fredag- vaaalborg :D
jag antar att de flesta (av mina kompisar iaf) ska till hallarna?  men det ska faktiskt inte jag :( utan jag ska spendera kvällen hos min älskade syster och emil med lite människor :)


Idag iaf, var vi på snäck och kollade på teater. Och helt seriöst, det var den dåååligaste teatern jag någonsin har sett! haha..

o jag har sån hemsk bloggtorka,  så jag vet inte vad jag ska skriva.. :P  elr förresten :D   idag när vi hade ea så hade vi nån tävling där vi skulle boka så billiga flygbiljetter så möjligt. Jag var med robin och robin, o vi vann faktiskt 2 ggr :D hihi, duktiga vi är! 

Men iaf, pusspuss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0