24 april

Fyfy på mig för dålig uppdatering denna veckan! ;)  Men jag har knappt suttit vid datorn, och igårkväll fungerade inte mitt internet. Men nu är jag back on track again, maybe.. :p

Jag kan iaf berätta lite vad jag gjort de senaste dagarna!

I torsdags var jag ju i skolan som vanligt.  Hade nationella i matte på morgonen. Det gick väl rätt bra tror jag.  Sen hade vi även so provet på eftermiddagen, och jag blev Godkänd på det! :)  Vi var också i aulan och lyssnade på några som var där från gymnasiet.  Och vid tio i 4 slutade jag,  så då när tim också hade slutat kom han hit! :)  första gången jag träffat han på hela veckan ;o

Och igår då (fredag)  så slutade jag skolan vid 2. Skulle egentligen åkt till Tim direkt, men han var sjuk! :( Så istället åkte jag till linda och var där hela kvällen! :)  Gick ner till katrins och åt lite mat ;)  gyrostallrik <3 mumma! haha. Sen gick vi ba runt lite, och sen kollade vi på talang innan jag åkte hem.

Och nu idag gick jag upp tidigt för vi skulle åka in till karlskrona! :)
Så nu har jag köpt en klänning till skolavslutningen och även en till skolmiddan, känns skönt att ha det klart nu ^^ hihi.  Sen köpte jag även 3 par skor! :)   elr aa, mamma betalade (a)  hihi tack bäste mammsen!


Men iaf, nu blev detta ett onödigt långt inlägg som jag tror att ingen kmr läsa ändå, men whatever ;) pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0