21 april

Hej allihopa!   allt bra med er?
Jag är sjukt trött, haha.  Men dagen har iaf varit hyffsat okej, var i skolan till 2.  Sen när jag kom hem så gick jag och sandra en rätt så lång runda innan jag började plugga massa so, har ju prov i det imon. Så nu känner jag mig hyffsat säker på det! (y)  Sen efter det hade både jag o sandra rätt tråkigt, så vid ungefär halv 7 åkte vi till brunnsparken och gick/sprang en runda!  duktiga vi är ;) hihi.

Och jag kom nyss på att de senaste dagarna har jag skrivit vilket datum det är på rubriken xD  men det är för jag är så jävla dålig och komma på såna, haha men iaf! xD


Btw, idag fyller även Malin år! :D   Hoppas du har haft en bra dag gumman :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0