15 april

Heeeeellu! torsdag idag, alltså fredag imon ;) haha.
Idag hade vi praktiskt prov på hemkunskapen, jag var med nicole!  o jag tror minsann vi var liite bättre än alla andra (y) hihi. Det har faktiskt inte hänt så mkt i skolan idag heller, övade inför nationella imon på matten, sen på svenskan hade vi ett muntligt nationellt prov. Vi fick sluta ungefär 20 min tidigare från svenskan, så då gick vi ut o satte oss i solen! och när det typ var mindre än 5 min kvar innan min lektion började märkte jag att den var inställd! Snacka om att jag blev irriterad att jag hade suttit i skolan i onödan då! haha.
Men aaja, nog pratat om skolan nu!

Har inte gjort så mkt hemma heller, eftersom jag inte hade så mkt att göra hängde jag med mamma o pappa att hämta ut vår husvagn!  skönt att ha dig hemma igen hobby lilla ;)




Dresscode of today:
skjorta från gina tricot
skärp från kappahl
tights

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0